miercuri, 21 ianuarie 2009

eu azi...

... m-am bucurat ca am vorbit despre afaceri cu un tip foarte ok, care nu mi-a facut curte :))
... am avut noroc ca nu m-a calcat masina!!!!era un ML, dar nu m-a nimerit!!!
... am avut nervi pentru ca cineva m-a intrebat "ce fac" prima data anul asta!!
... am "rezolvat" in doua ore niste sarcini complicate de serviciu, desi toata lumea credea c-o sa mai treaca o luna pana le dau de cap
... am fost plina de praf din cap pana in picioare, mai ceva ca un cosar....si asta la birou
... am vorbit cu mama la telefon de doua ori... de doua ori intr-o singura zi...si mai urmeaza si telefonul de seara!
... am ajutat pe cineva
... n-am barfit pe nimeni....aaaa...ba da, dar nu se pune...nu mai zic, i-am alocat prea mult timp azi
...am mancat doar o data, dar doar pentru ca trebuia....nu pentru ca mi-ar fi fost foame
... mi-am uitat cheile de acasa si intarzii la serviciu
... am studiat codul fiscal, partea pe care n-o citisem niciodata!
... am mai facut o mie de lucruri de care sunt mandra...si ma intreb cum naiba incap atatea intr-o singura zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu