miercuri, 3 februarie 2010

solidaritate

sunt mai mult decat fericita de cat de rapid s-au mobilizat atatia oameni, sa-l ajute pe daniel. am decis sa scriu aici despre milioanele de mesaje (poate nu sunt chiar milioane, dar asa mi se par mie acum), pe care oameni care-l stiu sau care nu-l stiu pe daniel, le trimit de cateva zile pe toate canalele de comunicare, despre framantarile si eforturile celor care ii sunt aproape, de a aduna cat mai rapid banii care sa-i salveze viata. eu credeam pana de curand ca egoismul si egocentrismul sunt caracteristicile (mai noi) ale natiei noastre si ca un mesaj, oricat de disperat ar fi, va fi cu greu auzit in tara asta aproape sufocata de criza si de crize (care btw, in mintea mea, ar fi oferit si oarecare justificare pentru elegantul "nu, merci"). nu ma intelegeti gresit, sunt printre cei care cred ca se poate orice - cu vointa si cu munca - singura surpriza pentru mine este rapiditatea cu care se petrec lucrurile :)ca sa nu pomenesc de generozitatea natiei acesteia: fie ca e vorba de bani(pe care ii numaram minut de minut), fie ca e vorba de munca (pe care nimeni n-are timp si nu-si doreste s-o cuantifice).
fiecare nou mesaj, pe plasmele de la metrou, sau pe twitter, sau pe blog, sau pe facebook, sau spus de la unul la altul...nici nu mai stiu, spus sau scris oriunde... poate aduce un banut in plus. si nu conteaza cat de mult sau cat de putin aducem fiecare, important e ca se aduna :D. in mai putin de o saptamana un sfert de suma s-a adunat si alti si alti oameni solidarizeaza - doneaza, ajuta, transmit mai departe. .o fac si eu abia acum aici, dar mai bine mai tarziu, nu? eh, nu ma intrebati....am citit cum se ingijeste copacelul de cafea, pe care sper ca l-am castigat la licitatie :) btw...doar eu licitez? va place cafeaua doar in ceasca, inteleg!!! si tu poti sa ajuti, si daca n-ai niciun motiv s-o faci, gasesti cateva aici. in orice caz, daca esti nehotarat, daca ai dubii, daca vrei amanunte, intreaba-ma! eu il cunosc acum, e un caz cat se poate de real si stiu ca poti si tu sa ajuti :D. s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu